دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی تصریح کرد: حفظ و تقویت روحیه انقلابی جامعه از رسالت های مهم سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، سردار مرتضی عمومهدی طی سخنانی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج محلات با تأکید بر لزوم تقویت روحیه دینی و انقلابی در سطج جامعه، ابراز داشت: به لطف الهی روحیه انقلابی توأم با تفکر جهادی باوری الهی را در جسم و ذهن بسیج و پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد نموده که می‌تواند سبب حرکت‌های اثرگذار در ادامه رسالت پر افتخار این نهادهای مردمی باشد.

وی مهم‌ترین رسالت سپاه و بسیج را حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های آن دانست و افزود: بخش قابل توجهی از این رسالت با حفظ و صیانت از هوش، باور و فکر مردم محقق می‌شود و بخش دیگری از آن به وسیله مردم تحقق پیدا می کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین گفت: از جمله مهم ترین رسالت های ما در سپاه و بسیج، حفظ و تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه است و برای این کار باید مخلصانه در قلب میدان به جهاد تبیین بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از آحاد مردم و مشارکت در انتخابات بیان داشت: ما بر مبنای تکلیفی که فرمانده معظم کل قوا مبنی بر افزایش مشارکت حداکثری بر دوش ما قرار داد انجام وظیفه کردیم و این مهم نیز با تلاش آحاد مردم و به خصوص جریان انقلابی و پاسداران محقق گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha